10 - 12 / 05 / 24 · Fira Jugar x Jugar

Del 10 al 12 de maig es celebra a Granollers la Fira Jugar x Jugar i jocsFF hi serem presents amb Gimcana.

Dins de l'espai Racó de Jocs del Demà, divendres tot el dia i dissabte tarda, a la Nau Dents de Serra, estarem provant el prototipus de Gimcana, en el que haurem incorporat el nou dau imprés en 3D i que podrem verificar si funciona.

RESUM de la fira

Finalment, han estat dos dies força variats.

El matí de divendres, molt tranquil, molt poca gent, amb prou temps lliure com per provar els jocs de la Gemma (6tems), l'Anna (Polinització) i Oscar (Tira la caña).

La jornada de tarda, tot i ser l'únic creador amb prototips i quedar-me rodejat de taules buides en un racó de la nau, vaig poder fer bastantes proves, en les que vaig comprovar que s'havia de recuperar la zonificació del bitllet d'autobús (gràcies José Manuel).

Dissabte el matí, sense taula assignada, vaig poder conversar amb altres creadors i seguir provant protos: Oniros, de Samuel, ja amb editor (ui, no sé si ho podia dir), Monsters for adoption de Facu, Rollermania de Rafel i Rebeka i el Zombies de Jaume (aquest ja el vam provar abans d'entrar a la fira, mentre esmorzàvem).

El matí acaba amb la notícia que en Pau Batlle ha guanyat el concrus de Provocatio, i Albert Reyes i Alberto Millán han aconseguit un accèsit en el concurs de creació, moltes felicitats i enveja sana.

I la tarda? la tarda a tope, molt de públic, moltes proves i, sobretot moltes opinions (vaja, amb tanta feina no vaig fer cap foto de les meves proves...).

Diumenge segueix la fira, però l'agenda no em permet anar-hi, desitjo que als companys de LUDO que tenen taula els hi vaig molt bé

Ara tocar reflexionar... o era ahir la jornada de reflexió?... no, no, el vot ja el tinc clar, cal reflexionar sobre tot el que vaig anar anotant i el recollit en les enquestes, i analitzar quins canvis faran que Gimcana doni el pas definitiu.

I un de segur és que el joc no funciona per 2, haurem de posar de 3 a 8 jugadores, o trobar alguna alternativa per 2.

Moltes gràcies a totes les que m'heu ajudat, i a la Meritxell li perdono que em robés dos provadors pel joc del seu home 😉.

Comentaris